Tidsinställda inlägg och sommar

Snart är det sommar och sommarlov. Bara några veckor kvar. Och jag hinner vara hemma 3 dagar innan jag åker bort i 5 veckor. Såå under sommarlovet kommer det inte vara så bra update här. Men jag ska försöka fixa iaf några tidsinställda så att det inte blir helt dött. Många outfits kommer det nog vara, men även några åsikts inlägg. Sen så kanske jag bloggar lite från våra ipad medans jag är borta så ni får kanske några irl bilder, men det gör väl inget? Jag ska även fixa klart bloggutmaningen när jag får tid. Skriver tidsinställda där med eftersom att jag inte har tid att blogga ibland. Varför det varit sådan dålig update här är för att jag hade spanska prov idag, så behövde plugga. Skolan måste komma först och tyvärr så blir det så att starstable och bloggen kommer sist. Men nu är det regnigt ute (sååå himla glad!!! Pollen allergisk så regn är värsta drömvädret för mig just nu)+ att jag inte har någon simning i helgen, och det betyder tid för bloggen:)
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback