Nya coola kläder och ett borttappat paket!

Hejsan!
Riktigt snygga ridkläder och ett borttappat paket är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya Ridkläder:
- Ett lass med nya ursnygga ridkläder har kommit till Firgroves klädshop och till Moorlands klädshop. Rid dit och kolla in dem!

Ursnygga ridkläder!
Ursnygga ridkläder!

Ett borttappat paket:
- Ett paket har ramlat av varulastbilen någonstans mellan Moorland och Fort Pinta. Rid och leta längs med vägen och se om du kan hitta det! Om du lyckas och leverera det till rätt person så kommer du säkerligen bli belönad...

Hästmarknad:
- Nu har Eddie och Ferdinand anlänt till Fort Pinta och påbörjat byggningen av hästmarknaden. De förutspår att de kommer öppna upp marknaden där nästa vecka!

Tjuvkik:
- Nästa vecka kommer en mycket speciell häst att anlända på Jorvik, Nordsvensken! Denna urstarka häst är en riktig skönhet eller hur?

Den här skönheten kommer nästa vecka!
Den här skönheten kommer nästa vecka!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
---
Tänkte kanske börja med att skriva mina åsikter om onsdagsuppdateringarna när jag orkar. Idag har jag även börjat skolan så bloggen kommer bli ganska död beroende på om jag börjar jobba lite smått eller hittar något annat att träna. Men till uppdateringen. Ganska "vanlig" om man jämför med uppdateringen dom senaste månaderna, men det gör inte så mycket. Sen nästa vecka kommer hästmarknaden tillbaka vilket innebär lite dagliga uppdrag. Sen så kommer säkert Nordsvensken att hamna där. Dock så tycker jag inte att den ser så himla lovande ut. Ser bara ut som en brun Tinker. Och jag gillar dom inte så mycket. Borttappade paket är ju skojj med, men har vi inte fått lite många sånna den senaste tiden? Man får ju iaf något unikt typ. Jag är typ trött och sur när jag skriver detta och därför tycker jag som jag gör, haha.




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback