Om Hotflame

Info: Hotflame kallas för Flame till vardags och hon är ett ståtligt arab sto född år 2010. Flame kom till mig för skolning, men jag blev så fäst vid henne så jag bestämde mig för att köpa henne. Flame har ytterst fina gångarter och hon kommer att kunna komma långt. Just nu så tävlas hon inte eftersom att hon är så pass ung och outvecklad, men inom kort kommer ni att få akta er då denna skönhet kommer att sopa banan med er. Flame är väldigt känslig och skulle kunna bli en fin western häst men western sadeln är lite för tung för henne vilket resulterar i att hon kommer att börja svanka och hästen hälsa kommer först. Men med lite ryggträning ska det nog gå. När jag nu ägt henne ett tag har jag märkt att hon har väldigt fin hoppteknik men hon har väldigt sköra ben så jag vill inte riktigt låta henne hoppa. Men om jag väl hoppar med henne så har hon benskydd eller lindor på sig.

Smeknamn: Flame
 
Ras: Arabiskt Fullblod
 
Född: 2010
 
Kön: Sto
 
Inriktning: Dressyr
 
Tecken: Fyra halvstrumpor och bläs




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback