Om Dreamwarrior

Info: Dreamwarrior är en riktig dröm kille som än är ung. Vad han kallas är lite olika, och som ni ser lite längre ner så har han några saker som han kallas för. Dreamwarrior är ung som dom flesta av mina andra hästar, och han var också en "problem häst" som så många av mina hästar. Hans gamla ägare var en gammal bonde som inte tog hand om sina djur, hans går stängde inte så kort  efter mitt häst köp och det säger ju ganska mycket om Dallas förhållanden. Han var smutsig och manen var lång och tovig, man såg knappt att han var vit. Han var mager eftersom att bonden ibland glömde att mata hästarna på gården. Dallas var en arbetshäst som arbetade varje dag utan vila och raster, och på natten kunde han knappt sova då han stod i sin egen skit upp till knäna. Det första jag gjorde var att tvätta honom och klippa hans man. När jag köpte honom så visade han talang inom hoppning, så det är vad jag utbildar honom i. Dallas är Doreks högra hand och dom står alltid tillsammans i stallet. När jag satt upp på honom första gången så var han en riktig dröm, därför döpte jag om honom, en dröm häst bör inte heta Stig enligt mig. Men Dallas är riktig gosig och älskar alla i sin närhet trots det som hänt honom och det är i princip helt fantastiskt. Jag kan inte förstå att alla ska vanvårda sina djur hela tiden. Alla andra hästar som Dallas stod tillsammans med omhändertogs och mår nu bra och står tillsalu på Vingården för er som är intresserand. Dreamwarrior är under utbildning och kommer att stanna hos mig väldigt länge.
 
Smeknamn: Dandy
 
Ras: Andalusier
 
Född: 2010
 
Kön: Hingst
 
Inriktning: Hoppning
 
Tecken: Inga




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback