Om Cinnamoncrush

Info: Cinnamoncrush kallas ofta för Carma till vardags. Carma är en ganska ung kille med mycket egen vilja. Han håller just nu på att ridas in eftersom att han är så pass ung. Carma kommer från en av det finaste stallar här på Jorvik, han kommer nämligen från Silverglades Hästsportscenter. Silverglades Hästsportscenter är ett stall där dom har väldigt varierad träning med proffsiga inridare som utbildar hästarna till stjärnor. Tyvärr så platsar inte alla hästar där, det vill säga om hästen har något som gör den minsta lilla sämre eller att den har fel färg, då säljs den så fort som möjligt och dom ägnar inte så mycket tid åt den. Det var ungefär det som hände med Carma. Hans färg var fel för ett Arabiskt Fullblod och han hade lite för fel form någonstans för att han skulle platsa där. Själv så tyckte jag att han var otroligt fin och hade nätta och fina steg. Jag såg hans annons i Jorvik Gazette och jag hörde många snofsiga prata om att han var så ful och ditten och datten. Dom kollade på hur han såg ut och inte hans talang! Det var då jag bestämde mig för att provrida honom, och vilken talang han hade, hoppade högt och elegant över alla hinder som jag styrde mot, inte den minsta tvekan. Då fick denna fina kille följa med hem för vidare utbildning. Snart så måste jag också ta och boka en ny träning för Reed Kessler och då blir det kanske Carma som får följa med. Men Carma har mycket egen vilja, är väldigt envis och hingstig, men hur go som helst i stallet även fast att det börjar bli lite trångt nu.
Smeknamn: Carma
 
Ras: Arabiskt Fullblod
 
Född: 2010
 
Kön: Hingst
 
 Inriktning: Hoppning
 
Tecken: Inga riktiga tecken mer att färgen är så
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback