Låg bloggning

Kommer vara lite låg bloggning nu ett tag. Ska på kalas idag hos min mupp och sen så har vi inte nå mycket kvar  av skolan också är det en massa pollen ute som gör mig trött, har just nu sjukt ont i halsen och vill bara vara hemma och grina typ, hostar och hostar men det tar aldrig slut! Detta är den värsta pollensäsongen som jag varit med om faktiskt. Det är ju också sjuk varmt ute och jag vill bli lite brun innan jag åker till USA i 5 veckor. Men ska försöka fixa fler tidsinställda tills när jag är borta och så. Har inte så mycket tid på mig, hinner liksom bara ha sommarlov i typ 2 dar innan jag flyger till varmare ställen, och på dom 2 dagarna så ska vi lyckas ha kalas för mig + min mamma (vi fyller år på samma dag, 14 juni) och sen dagen efter det så åker vi ner till Stockholm för att dagen efter flyga till USA, flyget går ganska tidigt på morgonen tror jag så, wish me luck med att komma upp ur sängen, kommer knappt upp klockan 7 liksom xD Men min sommar är fullspäckad så det kommer bli sjukt dålig bloggning. Kanske lite irl inlägg från mobilen om det funkar, men ja. Nu blir det lite låg bloggning även fast att jag hatar att det står att jag inte skrivit något inlägg...
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback