Hemma :)

Nu är jag hemma från skolan. Vi hade halv dag så jag slutade 12:15 (cirkus) istället för 15:45 väldigt skönt. Nu så fikar jag lite och ska kolla om jag kan fixa några tidsinställda nu tills då jag är borta. Om jag inte orkar så kommer jag nog bara att chilla lite innan jag drar iväg på träning. Har även räknat hur många skoldagar jag har kvar och om det stämmer så är det 16 skoldagar kvar, fast vi har 3 dagars student choice och 1 mentorsdag, så räkna bort 4 dagar från 16. Alltså har vi bara 12 dagar kvar av lektioner! Så det är chill, fast imorgon eller någon annan dag denna vecka så har jag ett informerande tal på svenskan, jag pratar om Grand danoisen eftersom att jag hade lite idé brist.
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback