Frostdancer bloggar

Hejsan alla konstiga figurer som ser ut som min matte. Vill ni veta vad som hände mig igår, eller var det i förrgår, hmm. Aja, när det nu var så var min matte så snäll så jag fick åka på semester! Vi var ju några fler som åkte också men JAG var den ända som fick åka på lyx semester, alla andra fick nöja sig med en budget semester. Hah, hon älskar mig mer än alla andra. Men det var i alla fall såååå skönt at få åka på semester till hästön efter över 2 år i stallet och ute på uppdrag. Man blir ju inte yngre direkt, hehe. Men jag saknar Lily redan, och jag var ju bara tvungen att vinka hejdå när hon lämnade mig där. Men nu kan jag inte skriva mer, ska dra ner till stranden och sola lite, kanske finns det några snygga brudar om jag har tur. Så ses någon annan gång!
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback