Level up!

Dorek gick upp till level 8 idag!! Glad!
-----------
Sedan tänkte jag visa hur det ser ut i mitt hemstall, hur hästarna står och vilken level alla mina hästar är i:) Hoppas ni gillar det.
Så här ser det ut:)
Från vänster: Frostdancer, Hotflame, Spacerocket, Dreamwarrior, Darkrebel, Snowcloud, Babybrother
Gamlingen min får stå med Flame då hon fortfarande är lite ängslig i stallet så han lugnar henne. Sedan står mina 2 stora livvakter i den stora boxen med Spice, Spice står där enbart för att han inte skulle få stå i den mörka boxen. Sedan har vi mina två busar som delar box.
Snowcloud är i level 4 och Babybrother är i level 3 just nu.
Sedan så är Frostdancer i level 15 och Hotflame är i level 8.
Spacerocket är bara i level 2 eftersom att jag prioriterat andra hästar (Flame, hehe)
Sist men inte minst, mina stora livvakter. Dreamwarrior är i level 4 och Darkrebel är i level 8.
Det var alla hästar. Vilka levlar är era hästar i? Kommentera gärna:)
---------
Sedan så red jag Spice lite nere på arenan, han har inte fått röra på sig på länge.
Det är synd att jag knappt hinner rida honom...
Ses!




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback