Ses om 5 veckor!

Idag åker jag bort i 5 veckor, men jag har fixat tidsinställda som kommer komma ca varannan dag. Kommer även blogga lite från mobilen. Så jag skickade iväg Flame och Dorek till hästön på budgetsemester så dom inte skulle bli alltför sura. Så Sunny, Bebben och Izzy är kvar hemma eftersom att dom inte är färdig levlade än. Och om Lu känner för det så får hon gärna logga in och levla ;) Har varit ganska mycket på stranden och badat, solat och fikat med mina vänner. Har ju även joinat onnf igen vilket är superkul! Så ses om 5 veckor då!
Fikade forever alone dock...
Levlingskläder på och redo för levling Lu :* Du får levla vilken du vill som jag har hemma. Du får ju vara med i champ också om du vill. Men sälj inget! För jag har en fungerande garderob ;) och om det är något så kommer jag kika dig. Pöss påre.

Jag skänker min tid till digg

2014-06-17 // 12:35:56



Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback