Provridning?

Jag skrev ju för några dagar sen att jag vill ha provridning till starstable. Vi behöver det eftersom at många blir ibland inte nöjda med sina hästköp. Som jag t.ex jag har Carma och Izzy som jag inte är nå nöjd med. Carma är en sjukt fin häst och jag älskar araber så jag trodde han skulle vara perfa, men så fel jag hade. Han passar mig inte alls. Om jag hade fått provrida han i några dagar så hade jag kanske inte köpt honom och varit runt 900 (!!) sc rikare. Det är sjukt mycket sc som jag kunnat köpa andra hästar för. Jag vill inte heller sälja någon häst som man lagt ner så himla mycket på. Och Izzy, Tinkrarna kom och alla ville ha dom. Man står där med namn men vet inte vilken man ska köpa. Man frågar sina kompisar och nästan alla tycker olika. Sen så hade man kanske tänkt att det skulle vara en viss färg men när den kommer så gillar man den inte riktigt. Det hände för mig. När jag såg videon så regerade jag direkt på hur den svarta skäcken travade, jag tycker att dess trav är så ful. Jag brukar älska traven och det är i den som jag tar alla kort i om jag ska redigera. Sen så ser den svarta bara klumpig ut enligt mig. Så jag tycker att det ska komma provridning och att man ska kunna hyra hästar, för jag menar, våra starthästar hyrde vi ju i början. Det skulle ju även bli mer realistiskt eller hur? Men vad tycker ni, vill ni att det ska komma provridning till starstable? Men teamet har ju börjat lyssna mer och mer på oss spelare och dom läser vissa bloggar så vi får hoppas att dom jobbar på en provridning funktion!
 

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Jag vill inte ha mina fula andis

2014-06-18 // 11:27:21



Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback