What have I done?

Jo, i söndags var jag på ett event med klubben. Det var någon form av modevisning fast outfiten var inte avgörande utan det flummiga som man skulle säga om sin outfit.
Jag hade varit och shoppat eftersom att jag fått star coins men jag slängde ihop en outfit och den var ganska matchande. Älskar min mening också "Jag är söt som en nöt och rosa som en blåsa" passade perfa. Har en extremt flummig klubb och Mumin fastnar och failar hela tiden.
Jag vann även:) Superkul! Frågade sedan lite hur gamla dom var och dom flesta var yngre än mig, men älskar fortfarande onnf<3
Blev även populär med Jarlaheim..
Och Flame gick upp i level 7. Snart är hon i samma level som Dorek.
Imorgon är det onsdag också! Vad tror ni kommer?




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback