Tappar servern..

Dom senaste dagarna har jag tappat servern väldigt ofta. Fast det beror nog mer på min dator än själva starstable. Jag har tydligen 2 hårdiskar på min dator men allt samlas på en så har fått kopiera och flytta en massa filer som jag sedan då raderat. Över 95 000 filer har flyttats och det tog mellan 4 och 10 timmar tror jag att flytta dom. Sen så kunde jag inte öppna fraps, gimp, alla mina favoriter och när jag öppnade utforskaren så kom det upp något om att en mapp saknades och den var superseg. Dock så har jag återställt vissa filer. Nu byter jag ämne lite här. Idag så var det typ 20+ ute på morgonen, så jag och några andra satt ute i ca 1 h innan vi började vårat student choice. Det var såå vart och skönt! Sen så var vi inne hela dan och gjorde vårat student choice osv. Sen medans jag och Sirap åt lunch så tittar vi ut och det spöregnar! Skyn öppnade sig iprincip! Sen så har det regnat resten av dagen, det har ju åskat också. Väldigt mycket! Men när det ska börja regna/åska så är det väldigt mycket spänningar i luften, och då kan man ofta få ont i huvudet. Vilket jag fick (Suprise), yeey så kul. Men det gick över ganska snabbt, vilket var tur. Men ja, så har min dag varit typ.
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback