Köp jag ångrar

Ett köp som jag ångrar är faktiskt Izzy. Visst han är sjukt fin och maffig, men han är ingen Lily häst! Jag känner mig bara klumpig och fet typ när jag rider honom. Och ju mer tiden går så vill jag köpa en av dom andra Tinkrarna. Men jag vill inte heller sälja en häst som kostat 950 sc för ynka 1200 js, och det bör ni alla förstå. Men jag planerar att levla honom lite och sedan levla mina ponnys. Carma är inte heller någon Lily häst så kommer inte levla upp honom om jag inte har tråkigt. Det är synd när dom nu kostar så mycket sc. Jag vil inte heller köpa en till Tinker för jag känner mig fattig när jag har under 2000 sc och extremt superfattig om jag har under 1000 sc. Om jag nu skulle köpa den Tinker jag vill ha skulle jag ha runt 500 sc kvar och det känner jag verkligen inte för. Så nu får jag helt enkelt leva med att ha tråkigt. Jag tycker att vi borde få en provridning funktion, det skulle göra allt mycket enklare. Och att man skulle kunna hyra hästar som finns att köpa, så man kan typ hyra hästen i någon månad eller bara några dar. Sen får man ett medelande om man vill lämna tillbaka den eller köpa den. Skriver kanske ett mer detaljerat inlägg om denna idé sen.
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback