Om Sunflower

Info: Sunflower eller Sunny som hon kallas till vardags är en härlig tjej som älskar att bara mysa eller att rida på en strandtur. Just nu är hon under inridning och vad hon ska bli är ännu inte bestämt. Sunny kom till mig som ett inridnings projekt och vi får se hur länge hon stannar. Sunny kommer från hästmarknaden där hon rest runt ett tag. Men när hon kom till Fort Pinta så bestämde jag mig för att köpa henne. Många tycker att hon är söt men eftersom att hon inte va inriden så gick hon nästan inte att sälja, så Ferdinan frågade om jag skulle kunna tänka mig att rida in henne, och jag älskar att hjälpa folk med att rida in sina hästar särskilt om dom är "problemhästar" då jag ofta får ett starkare band till dom. Hon älskar även alla gosaker som morötter, äpplen och apelsiner så man får se till att gömma dom väl! I stallet är hon ganska skygg, eftersom att dom flesta där är ganska stora hästar. Men hon har iaf hittat en kompis som hon gärna inte lämnar nämligen Bebben. Jag tror hon kanske är lite förtjust i honom också.

Smeknamn: Sunny
 
Ras: Jorviks Ponny
 
Född: 2011
 
Kön: Sto
 
Inriktning: Under inridning
 
Tecken: Skäck
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback