Woop woop

Min dag började ganska bra :D Flame gick upp i level 9
Sedan gjorde jag Goldpurts och åkte färja till Fort pinta för att levla lite till. Btw så är detta min nya tävlings outfit nu när det blivit lite varmare. Man behöver ju inte rida runt i jacka på sommarn'
Jag levlade lite i Valedale, Flame hoppar riktigt högt över de flesta hinder nu :)
Sedan hamnade jag i Fashion Bar och provade lite kläder. Visst passar tröjan mig bra? Kläderna som hänger där är superstora!
Hoppade lite hos Marley
Hon hoppar riktigt bra. Har förresten funderat på att skicka alla utom Flame till hästön eller iaf ponnysarna och Spice.
Sedan tog jag och åt lite på Restaurang Silvergaffeln. Först så blev det en vegetarisk hamburger tallrik (Vegetarian irl) och ett glas vatten.
Till dessert blev det en super god jordgubbs tårta och en kopp te. Mums!
Lite galopp på Ewerwind fälten.
Sedan avslutade jag dagen med att Flame gick upp till level 10. Rekord för mig att levla en häst till om man inte räknar Frost!!
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback