Jaha..

Jupp, bloggen har stått stilla. Jag har inte heller spelat så mycket men idag (lördag) var jag på Alicias och Lilys 2 års fest eller vad man kan kalla det för.
En bild på när vi dansar.
När vi va på väg till Café Pinta. Orkade bara beskära 2 bilder men ni får kanske fler senare.
Älskar denna outfit!
Klädde Dallas i lite rosa, men det passade han inte riktigt i tycker jah.
Västen matchar inte riktigt med den bruna som är på sadeln och tränset men det var det bästa som jag hittade och jag blev nöjd.
Älskar min arab! Bästa hästköpet hittills!
Älskar arabens galopp som är ett snäpp snabbare än den korta galoppen. Dom har huvudet så fint tyck' jah. Redigerade även bort namnet på tjejen i bakrunden, men det gör väll inget. Det var alla bilder jag hade för stunden. Bloggar kanske på onsdag eller något (men bloggar menar jag lägga upp uppdateringen), men vi får se. Ses så länge...




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback