Last night with my friendos

Superkul kväll igår. Börja med att levla Flame, och var super poppis, pratade med dom på vår skola eller det var dom som prata med mig. Luna var ju social också. Aja, hon var otåligt så fick inte levla klart, jag fixade en fin fin outfit som jag är supernöjd med xD Sedan var jag och Luna med Soff, Roxy och Calle. Bilderna får tala tycker jag...
Jag kom på nyss att jag kanske hade ljusbuggen på och därför blev det inte mörkt xD
Sedan så logga Roxy, Calle och Soff. Tror det var Roxy som hade en date med cookie dough aka en b&j så hon logga och kolla film. Calle och Soff var kvar ett tag till innan dom också logga xD Vissa hade druckit lite vuxensaft hörde jag xD
Sen var jag med Lunis och Tilda och vi va lite flummiga och sååååå... Vi tog och åkte färja till JH.
Vi tog och fikade lite.
Min snögga outfit.
Hitta en till från vår skooolaa.
Två fina bilder på Flame..
 




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Det du tänkte skriva:

Trackback